Förbättringsledning / Processer

Se över den strategiska processen

identifiera processen för att se förbättringspotential

genomför förändringar för att öka effektiviteten

följ upp kvaliteten och lönsamheten inom en organisation

Förbättringsledning och genomgång av olika processer är en viktig del av modern företagsledning och tillämpas bäst på olika nivåer/funktioner inom en organisation.


  • Hur har du säkerställt ditt företags arbetssätt?
  • Går ni igenom processen för olika avdelningar, strukturer,
    eller andra användningsområden?
  • Gör vi verkligen som vi säger?
  • Gör vi verkligen som vi skriver i våra manualer/rutiner?
  • Hur följer vi upp korrigerande åtgärder?


Förbättringsledning är en kontinuerlig process som syftar till att skapa en kultur av ständig förbättring inom organisationen. Det kan hjälpa organisationer att vara konkurrenskraftiga, effektiva och anpassningsbara i en föränderlig affärsmiljö.


Kontakta AllimaC hur ett samarbetsuppdrag skulle vara önskvärd samt överenskommelse kring gränsdragning.
Tillsammans skräddarsyr vi konceptet utefter ditt företags behov.

Vad säger några av våra kunder?

Projektchef,
mark- och anläggning

"Nästa gång jag kommer ha behov av en kvalitetskonsult, kommer vi garanterat att använda Camilla. Mina bästa rekommendationer ges till Camilla och det kvalitetsarbete som hon utför med erfarenhet och engagemang."

Byggledare,
statligt företag

"Så om ni önskar något stöd i kvalitetssäkring av olika slag rekommenderar jag att ta kontakt med Camilla."

Avdelningschef,
renhållningsbranschen

"Supertack Camilla! Och att vi är på god väg att hitta just vårt sätt har vi bara dig att tacka! Så tack för all den tiden du har lagt för att utveckla oss inom detta!"

Platschef,
mark- och anläggning

"Tack det är alltid tryggt att du kommer förbi och får oss på rätt riktning!"

Din varukorg är tom Fortsätt
Varukorg
Delsumma:
Rabatt 
Rabatt 
Visa detaljer
- +
Slutsåld